Entr’acte

Het verloren schaap

 “Heee…..psssssst, jij daar, wat doe jij hier? “Ik kom op, bèèèè, ik doe mee met een Kerstspel”.  “Weg jij, je bent nog helemaal niet aan de beurt!” “Bèèèèè, bè..”  “Ga naar je baas en vlug, weg van het toneel, kssssst, het ging net zo goed allemaal…kssst !!! ”

Dit was helemaal niet de bedoeling, trouwe lezers. Enfin, ik zal het maar als een ‘entr’acte’ beschouwen. Dat is een mooi toneelgebeuren namelijk. Het was dus ook geen hoofdstuk, niet echt. Het zit er wel aan te komen, maar nog eventjes geduld.

19 thoughts on “Entr’acte

    • Als jij hem zelf in elkaar kunt zetten, wil ik er wel eentje t.z.t. naar je opsturen. Dat zelf in elkaar zetten, is dat hij plat opgestuurd kan worden, met de normale portokosten. Dus ??????

      • Ja riep zij vol enthousiasme. Graag. Dan komt hij bij de grote verzameling. Is er ook weer eens een anleiding om de kudde te laten aanschouwen. Ik kan hem heus zelf wel in elkaar zetten. (ook wel breien als ik het patroontje heb, maar het is juist zo leuk als iemand anders het voor je doet. Krijgt zo’n beestje veeeeel meer waarde) Dussss houd ik mij aanbevolen.

    • Nee, is niet cru, volgens mij. ’s Zomers kan het schaap niet met zijn vacht blijven doorlopen -véél te warm- en wordt hij/zij dus geschoren. Deden wij dat niet, blijven er hele plokken wol aan takken of zo hangen. Het schaap krijgt nieuwe wol vanzelf en wij mensen kunnen dan uh…een schaap breien bijvoorbeeld of iets anders.

Geef een reactie

