Waar waren wij zondag?

Schoondochter was jarig en trakteerde op een bezoek aan …  Een leuk idee, hè? Wij waren met 2 opa’s en 2 oma’s, zoon en schoondochter natuurlijk, andere zoon, één oom dus en de 2 kleinkinders. Wij hebben erg genoten. Omdat ik een beetje te lui ben om alles te gaan vertellen, doe ik eens een speciale fotobijlage. Wilt u toch nog echt wat meer weten, VERRASSING Kwaster blogt weer eens over gewone dingen en dus ook hierover.

Tip: Als u op de foto’s gaat staan, krijgt u toch wat inlichtingen.

13 thoughts on “Waar waren wij zondag?

  1. Mooie foto’s Thérèse. Die luiaard, hahaha.
    Even dacht ik: wat zit ze gevaarlijk dicht bij die giraf, toen zag ik pas dat het een opblaasbeest was 🙂
    Een dagje dierentuin blijft leuk. Altijd.

  2. Ik meende al te zien dat de dieren niet gehuisvest waren in de dierentuin hier in Emmen, maar bij Kwaster vond ik zekerheid dat het Artis was. Ik ben er ooit wel eens geweest, maar concrete herinneringen zijn uit mijn geheugen verdwenen. Hier heb ik een abonnement, waarvan ik veel te weinig gebruik maak…

  3. Mooie foto’s. Sommigen hebben moeite met een dierentuin. Ik niet. Ik mag er op zijn tijd graag in rondwandelen en of dat nu Artis, Blijdorp of Emmen is, dat maakt mij niet uit.

Geef een reactie

