Gesprekje met Mare

“Kijk eens Oma, hoeveel kastanjes wij geraapt hebben.  Veel hè? Daar gaan wij mee knutselen.  Ik: “ O héél veel. En ze glimmen zo mooi! O, ik ben zo nieuwsgierig wat jullie er van gaan maken.  Mare:  “Een spinnenweb. Zal ik het voordoen, Oma? Heb je dan satéprikkertjes?”  Ik:  “Ja, die heb ik wel. Ik zal ze even halen”.  Enfin wij hielpen met z’n allen mee, want het was moeilijk om de prikkers in de kastanjes te krijgen. Maar toen zaten ze ook!  Mare kwam voor mij staan en zei, nadat ze mij achtereenvolgens met bruin, groen en geel  garen had zien breien: “Draad Oma … dráááád *knipoogt* drááááád hebben we in ieder geval genoeg… voor heel veel spinnenwebben, hahaha….”   Dikke pret! Je zag haar denken:  “Laat niemand zeggen dat we dat niet hebben, o zo!” 

5 thoughts on “Gesprekje met Mare

  1. Wat enig om de creativiteit en de fantasie van haar opa en oma te zien in Mare. Als je die twee dingen bezit in het leven……….ach, dan komt alles goed. Dan heb je zoveel voor op andere mensen. En het is nog een stuk om te zien ook. 😉

Geef een reactie

