Ha, de rust is weergekeerd

mei 2013 069Zou je niet zeggen, hè, dat zij 90 is geworden?

Na een mooi feest meegemaakt te hebben in Kaatsheuvel ter ere van mijn nu 90 jarige tante en 5 mei gevierd te hebben door gezellig een rommelmarkt te bezoeken in Enkhuizen, is nu even(?) de rust weergekeerd.

mei 2013 085

Dat vind ik tegenwoordig zo heerlijk: lekker thuis zijn en met mooi weer helemaal. Ik vind feesten best leuk maar soms denk ik erna:  “Zo, dat hebben we ook weer gehad. Nu een tijdje niks graag!”  Het lijkt wat ondankbaar maar vaak komt het zo uit, dat allerlei feesten en evenementen vlak bij elkaar zijn en dan zo lang niet dat je (bijna) gaat denken: “Verrek (excusez le mot) ik wou dat er weer eens een feestje kwam…”  Maar nu even lekker genieten van de vrijheid. Vooral rommelen in mijn atelier (deed ik gisteren en doe ik straks) en een fijne wandeling maken zolang het nog zulk schitterend mooi weer is. Zo! Vive la liberté!

9 thoughts on “Ha, de rust is weergekeerd

  1. Wat een krasse familie, ook alweer een negentigjarige tante! Heel verstandig om tussen de feesten door lekker van het mooie weer en je rust te genieten, dan haal jij de negentig ook 🙂

  2. Ja gek, he: de ene week van alles en nog wat, soms zelfs op 1 dag en dan tijden niets. Kreeg je nieuwe kleding de goedkeuring van je tante?

    • Ja, ik denk het wel. Hoewel zij een rok i.p..v. een (nieuwe) spijkerbroek nog veel beter zou hebben gevonden, nog beter een ‘pakje’, maar in dat soort kleding voel ik mij weer niet lekker. Dag Aleida.

  3. Ze ziet er mooi uit, jouw tante. Ja lekker even niks na allerlei activiteiten buitenshuis. Nou ja niks, rommelen is niet niks. Geniet ze!

Geef een reactie

