Zomaar een wandeling

juni 2013 531Wederom een kort zomers logje. U heeft toch wel mijn sprookje gelezen, hè? Maar dat terzijde. Altijd als ik ga wandelen neem ik mijn fototoestel mee met het vaste voornemen om niet zo veel foto’s te maken. En áltijd … jawel, gebeurt dat toch. En ieder jaar bewonder ik de roze prunus, de tulpen, allerlei bloeiende struiken en nu de dotters en vooral de waterlelies. Iedere keer hang ik bijna met mijn snoet boven het water om weer dit en dat te fotograferen, ook de kleine meerkoetjes en de jonge zwanen. Wie weet hoeveel foto’s ik al niet ieder jaar maak van ongeveer hetzelfde onderwerp, maar het is nu eenmaal zo:  ik geniet enorm. Bij deze dus een kleine reportage.

juni 2013 607juni 2013 608juni 2013 623juni 2013 625juni 2013 627juni 2013 628juni 2013 629juni 2013 635juni 2013 526

5 thoughts on “Zomaar een wandeling

  1. Wat een leuke zomerse foto’s. Maar jij wilt dat gewoon iedere keer goed bekijken en dan verzin je voor jezelf dat je er ook weer een foto van moet maken. Geldig excuus.

Geef een reactie

