Toegift van Koos

augustus 2013 708En wat denkt Koos er nu van? Hij heeft er tenslotte de hele tijd met zijn snufferd bovenop gezeten. Ik hoorde hem luid en duidelijk zeggen: “Zo, dát hebben we ook weer gehad. Het was mooi, het liep slecht af –soit – , dat komt geregeld voor en nu ga ik maar eens breed met mijn kont op het hele toneel liggen. Wat is er tenslotte mooier dan een rooie ex-kater die de trieste boel nog een komisch accentje geeft? Thérèse is het misschien al weer vergeten, maar ik zit ook in de redactie, hoor. Ik zal het colofon nog eens opzoeken  Colofon. Hoofdredactrice Thérèse Aarts. Editor Berendien** van der Heyden. Redactrice voor het Zuiden: Bertie Smit. Assistent: Koos Kater. Fotograaf: Henk Struik. Papier: Troost en Krant. Kijk ziet u mijn naam staan? Assistent Koos Kater.

augustus 2013 712augustus 2013 715augustus 2013 716augustus 2013 709kijk, daar ligt nog een stukje zeeschuim

10 thoughts on “Toegift van Koos

  1. Koos zijn kont is helemaal niet zo breed, hoor. Hij is een goedgevulde kater. That’s all.
    Hi Koos *geeft kriebel achter linkeroor*

Geef een reactie

