Zwoegen en zweten

december 2013 166Dan had ik het toch niet overdreven. Niemand heeft het rond die dagen zo druk als ik. En dan reken ik de Kerst zelf noch Oudjaar mee. Die moeten we maar door zien te rollen. Wij zijn nu inmiddels overal door de school aan het ruimen. Dat heeft te maken met het project ‘Uit de Meisjesschool geklapt’. ( Een andere keer zal ik dat uitleggen.  Even geduld dus)  De gangen moeten namelijk leeg komen en gaandeweg, door de jaren heen, is daar nogal wat komen staan. Ik weet niet hoe het met u is, maar je went eraan, als iets er maar lang genoeg staat. Maar er zit schot in, een beetje dan.

december 2013 180Verder ben ik net een fijne wandeling gaan maken onder een stralend blauwe lucht. Eigenlijk had ik vandaag in Mokum moeten lopen maar een leuke afspraak met mijn jeugdvriendin ging niet door, helaas. Zij moest wegens tandongemak plotseling naar de tandarts. En op een andere dag kon die man weer niet. Hij had toevallig opeens een gaatje omdat er iemand uitviel, zodoende …  Nogal een geestige omschrijving, maar voor een tandarts misschien wel heel gewoon. Zo gauw iemand ergens uitvalt, stopt hij het gaatje weer dicht. Maar intussen missen wij mooi onze nostalgische herinneringen weer eens ophalen, want wij kennen elkaar al sinds de 5e klas lagere school namelijk. Zo genoeg gekletst, ik ga weer door met wat ik doen moet.

3 thoughts on “Zwoegen en zweten

  1. Die tandartsen vullen hun dagen met onder andere het vullen van gaten, ha, wat voor gaten dan ook, en niet voor één te vangen.

    Een voorjaarsschoonmaken in de donkerste dagen van het jaar, ik vind dat een beetje merkwaardig, alles zou nu toch aangekerst worden.

Geef een reactie

