Idee

Krijgt u ook wel eens zo’n oerlelijke kalender cadeau, het zij van uw kaasboer of van de chinees of van de slager of uw supermarktje vlakbij? Kijk, die van de chinees, daar kan je eigenlijk niks mee, behalve dan penselen in rollen. Maar die anderen dan? Ik zelf heb bijvoorbeeld geen zin om steeds tegen varkenslapjes aan te kijken, maar het is een handige kalender met links én rechts een volle week, waarop je van alles even kan aantekenen. En gratis ook nog.

januari 2014 243  klik op foto   Gisteravond kreeg ik opeens een lumineus idee. Ik had nog volop stickers liggen, ooit gekocht om op mijn vuilnisbak te plakken, maar toen weer vergeten. Nou, ik heb kalender royaal met bloemen  beplakt, allerlei kleuren door en over elkaar, zelfs speels wat laten uitsteken en weg zijn de koteletten . En dat niet alleen, maar hij ziet er mooi en vrolijk uit. U mag mijn idee volgen, hoor. Ik bedoel het ook eigenlijk als tip, als suggestie zeg maar. Zo kun je eigenlijk heel veel dingen weer wat opfleuren, bedenk ik nu. Toch nog maar eens wat extra stickers meenemen, als ik in zo’n winkel kom.

5 thoughts on “Idee

  1. nu krijg ik nooit meer een kalender cadeau, dus koop er gewoon 1 voor mijzelf, met Sint of kerst. Ook leuk. Wat ben jij trouwens weer heel goed bezig geweest, want voor een duppies heb je wat. Is de vuilnisbak niet jaloers?

    • Hoi Aleida, blij dat je er weer bent. Wat jammer dat je nooit kalenders krijgt maar kopen is ook leuk. Ik zoek ieder jaar met zorg altijd een agenda uit. Vind ik ook heel leuk.
      Lieve groetjes Th.

  2. Wat een leuk idee. Alleen heb ik tig aantal kalenders nodig. Wij hebben er nu voor het eerst, nu we samen thuis zijn en ons gedoetje samen moeten runnen, een op de buffetkast in de keuken liggen.

Geef een reactie

