Een origineel verjaarsfeest

april 2014 333Wat ben ik toch een vreselijke bofkont, lieve luitjes. Ik werd zomaar uitgenodigd door een facebookvriendin om op Paaszaterdag haar 80e verjaardag mee te komen vieren. Ik had haar nog nooit in het echt ontmoet nota bene. Het feest vond plaats op een boot in de haven van Scheveningen. En Kwaster, wiens boek zij gelezen had,  mocht ook al komen. Nou zo iets is toch geweldig, nietwaar? Daar aangekomen stond ik net te kijken of ik wel het goede schip voor mij had, toen ik hoorde roepen: “Thérèse, hierheen…” En ja hoor, wij herkenden elkaar meteen. Dat is echt iets bijzonders, vind ik, met de tegenwoordige communicatie. Je hebt al vaak en veel van elkaar gelezen en dan voel je je meteen op je gemak. We hadden er mooi weer op ook al. Het was niet voorspeld, maar boven ons was een strak blauwe lucht en het was heerlijk om aan dek te zijn.  Mijn vriendin stelde ons aan familieleden en vrienden voor. Wij klonken op de jarige, praatten met deze en gene en het was reuze gezellig. Een tijdje later hoorden wij vertellen dat ‘het buffet geopend  was’.  Zo werden wij getrakteerd op een heerlijk maal, waar wij konden kiezen uit allemaal lekkere dingen. Onze gastvrouw verplaatste zich van de ene tafel naar de andere om met iedereen een tijdje te komen praten. Kortom, het was een bijzondere en héél gezellige verjaardag, waarvoor wij L. nog van harte willen bedanken. Nogmaals hiep hiep hiep HOERA!

april 2014 327april 2014 332april 2014 334april 2014 326april 2014 336

 

5 thoughts on “Een origineel verjaarsfeest

    • Wat een leuk stukje, Thérèse en zulke mooie foto’s. Als ik dit zo lees, ben ik ontzettend blij dat ik digitale omwenteling nog heb mogen meemaken. Als ik een paar jaar ouder was geweest en mijn man en ik niet voor ons werk zo’n computer hadden aangeschaft, had ik misschien ook gezegd, laat maar zitten, ik begin er niet meer aan. Dan had ik nooit zulke gezellige mensen uit het ‘hoge noorden’ ontmoet! Dus iets om zeker dankbaar voor te zijn!

      • En ik weer blij dat ik toch tijdig de weg op de computer gevonden, nee geleerd heb …. groetjes Loes, Thérèse.

  1. Wat een bijzondere uitnodiging moet dat geweest zijn Therese erg bijzonder.
    En heerlijk weer ,prachtige omgeving,wat wil een mens nog meer..
    Fijne pasen nog…

Geef een reactie

