Dé oplossing

Omdat iedereen, – ook op Facebook raadt men mee- intussen razend nieuwsgierig is geworden, zal ik u de oplossing geven. Maar eerst even dit. Wat valt het mij tegen, dat niemand zei, dat het natúúrlijk de toverkunst van Thérèse is. Nou ja, leuk in ieder geval dat u enthousiast meedeed. Ik zal het nu gaan uitleggen: wij zaten aan tafel, Kwaster en ik, om een lunchhapje te nuttigen. En waarom Kwaster nu aan zijn fleece vest zat te frummelen, weet ik niet, maar opeens haalde hij witte draad uit dat fliebertje onder dat dingetje van de ritssluiting. Hij trok verder en er kwam steeds meer en meer wit spul uit. Net wilde hij het maar weggooien tot ik riep: “Nee, niet wegdoen. Daar kunnen we vast iets mee”. Hij keek mij vragend aan en ik pakte mijn camera, hield voorzichtig een heel dun draadje met dat wolkje eraan tegen een witte muur, in de hoop dat niemand dat draadje zou zien en nam een foto. Dat is alles, beste lezers. Teleurgesteld? Nou ja, het was wel een grandioos mysterieuze kiek, vind ik zelf. Misschien wel de allerbeste die ik ooit zal maken. Bijna toverkunst als het ware…

mei 2014 b 232mei 2014 b 234klikklik

P.S. Alleen Eva vertrouwt op mij, zie ik net. Dank je Eva!

3 thoughts on “Dé oplossing

Geef een reactie

