Kwijt

001Wij hadden laatst een soort filmgebeuren in de school. Geen speelfilms, maar films waarin sommige kunstenaars die bij ons in de school hun atelier hebben, hun werk op die manier wat verduidelijkten. Uitgebreider ga ik het nu niet uitleggen, want het is allemaal al voorbij. Wel vertel ik even dat het voor publiek toegankelijk was en daarom ging er een grote opruiming en schoonmaak aan vooraf. En wat gebeurt er meestal daarna, bij ons, Kwaster en mij tenminste? Jawel, we waren een heleboel kwijt. Na heel veel gezoek kwam het meeste weer wel ergens vandaan. Alleen één ding, daar bleven wij maar naar zoeken. Een oude versleten boodschappentas met allerlei dingen erin voor de Kringloop. Ook Kwaster zocht en zocht … dan ik zelf weer, maar nee. Tot plotsklaps Kwaster zei: “Oooooo, heb ik die niet tussendoor even afgeleverd?” En ja, opeens herinnerden wij het ons… gelukkig, want anders waren wij tot St. Juttemus aan het zoeken gebleven en nu gaan wij met een gerust gemoed het weekend in.

2 thoughts on “Kwijt

  1. Inderdaad heel ergerlijk als je iets kwijt bent! Ik denk dat we het allemaal weleens meemaken. Ik neem me meestal vast voor iets steeds op dezelfde plaats op te ruimen, maar in de praktijk. lukt dat niet altijd.

Geef een reactie

