Ik blijf wandelen…

weblog 010weblog 014…Ja het is ook zo mooi weer!!  Ik ben helemaal van mening veranderd wat de herfst betreft. Hij is prachtig, ik kan niet anders zeggen. De bladeren zijn geweldig mooi van tint, er bloeien nog heel wat bloemen ook, tenminste bij ons. De zon schijnt aan een wolkeloze hemel. Ik zou bijna gaan zingen van “Het gras is groen, de lucht is blauw, ik denk dat ‘k hier mijn tentje bouw, een twee opgelet, fluks de tent hier neergezet” (Herman van Veen, lang geleden).

weblog 011weblog 016g webl018weblog 023 Ik liep dit keer langs de Hoofdstraat naar Enkhuizen. En wat zag ik allemaal? O.a. dan hè, want ik zag natuurlijk zo veel, meer dan ik op kan schrijven. Ik zal het even opsommen: een pracht van een boom, kippen in een renntje, honden. Mooie bladeren, heel veel, een pedicure met een mooie gevelsteen, foeilelijke tuinbeelden maar ja, ik was in een goede bui en onze pianostemmer met een humeurige Beethoven (Kom op Ludwig!) en een poezenmetronoom en daar was weer de bekende torenklok met een haantje er bovenop, dat schitterde in de zon. Van mij mag het zo blijven, heerlijk!

weblog 020weblog 025weblog 027weblog 031weblog 032weblog 037

Klik op foto’s voor groter

3 thoughts on “Ik blijf wandelen…

  1. Een mooie blogtitel.
    Mijn wandelen is van langer terug.
    Het plan is om mijn wandelen te veranderen in fietsen.
    Maar ook daar komt het maar niet van.

    Mooi blog!

    Vriendelijke groet,

Geef een reactie

