Een zondagse wandeling

weblog 001

Daarnet heb ik een heerlijke wandeling gemaakt met zoon Martijn. De wind is gaan liggen en daarom was het veel aangenamer. Afgelopen vrijdag wandelde ik ook en er stond toch een koude wind. Gelukkig had ik een das om en kon die goed gebruiken. Ik zette mijn capuchon op en bond die das eromheen. Toch was het nog bitter koud. Maar dat alles was nu niet meer nodig. Wat een invloed heeft zo’n wind toch. Het zal wel Oostenwind geweest zijn. Enfin, we deden een gezellig rondje, we kletsten wat, we zagen een grote paddenstoel, we lachten, we maakten wat foto’s en kwamen lekker opgefrist weer thuis. En dat was dat voor vandaag.

weblog 007

9 thoughts on “Een zondagse wandeling

  1. je boft. Hier was stromende regen, vooral in de loop van de middag. Er was zon voorspeld, maar de loodgrijze wolken zakten steeds verder. wel heel erg de donkere dagen voor kerst

Geef een reactie

