Salon Halle Beurre

10492166_741249402635865_1634163227927502029_nZondag gingen we naar Hoorn om de opening mee te maken van de ledententoonstelling van de kunstenaarsvereniging De Boterhal,  waar wij heel wat jaartjes lid van zijn geweest. Ik vond het vooral leuk om alle oude vrienden weer eens  te spreken en hun huidige werk te zien.  Het was dan ook heel gezellig. Menigeen was blij om mij te zien (en ik hen) en natuurlijk geeft dat een goed gevoel. Helaas heeft de Boterhal, ‘ons’ clubgebouw de tweede verdieping moeten afstaan aan het Westfries Museum, vanwege de bezuinigingen van de gemeente. Nu zijn er alleen beneden tentoonstellingsmogelijkheden en dus hing het er wel vol, dat wil zeggen dat alle deelnemende kunstenaars maar  één plaatsje kregen. Toch zag het er heel verzorgd uit. Het was er reuze druk, maar dat was ook te verwachten.

weblog 013weblog 017weblog 014weblog 018 PS Er staat nog een tekeningetje bij het vorige logje. Vandaag pas gemaakt.

6 thoughts on “Salon Halle Beurre

  1. Best Sober maar mooi,…liep die mevrouw nu met dat ding op dr hoofd rond of zie ik het niet goed ?
    Leuk exposities langsgaan, mijn voornemen 2015 🙂

Geef een reactie

