Duimen voor mooi weer

weblog 013Weet u nog, dat ik pas jarig was? Afgelopen zaterdag gingen we naar de verjaardag van Mare en tot mijn verrassing kreeg ik ook nog cadeautjes. Het eerste was een mooie uitgave van ‘Le Petit prince’ (Antonie de Saint- Exupéry) met aquarellen van de schrijver. Nu zit ik iedere  avond zielsgelukkig het boek weer eens te herlezen, maar nu met meer en kleurige illustraties. Het blijft een geweldig boekje. Ik ben zo benieuwd of u het ook gelezen hebt. En …?

weblog 014Het tweede cadeau  is een jaarabonnement op Artis. Daar ben ik geweldig blij mee. Ik kom daar graag niet alleen vanwege de dieren maar ook vanwege de planten, de sfeer en de grote en kleine mensen. Alleen heb ik nog een wens: wat mooier weer. Tot nog toe regende het en stormde het, ging de wind even liggen maar bleef het gieten en dan begon de storm weer van voren af aan. En ik wil zo graag naar Artis, dat begrijpt u wel natuurlijk? En daar wil ik dus graag wat beter weer voor. Het hoeft heus niet zo mooi te zijn, maar een beetje fatsoenlijk weer. Duimt u mee misschien?

14 thoughts on “Duimen voor mooi weer

  1. Wat een leuke cadeaus. Het boek ken ik ook niet, maar het is ook niet voor mij bedoelt natuurlijk. Ik duim me suf, maar dan vooral voor mezelf natuurlijk, ik wil ook weer de tuin in!

  2. Mooi koud zonnig winterweer zou ik wel eens willen, een laagje ijs op de sloot in plaats van grote bellen, heldere lucht. Het geluid van die eeuwige wind begint me te vervelen. Ik hoop dus met je mee al doe ik het handsfree 😉
    Maar je andere cadeautjes zijn zijn ook heel fijn en het jaar is nog lang, er zullen nog heel wat mooie Artsdagen komen.

  3. Het boek ken ik niet, maar duimen kan ik wel. Echt we zijn wel eens toe aan een strakblauwe lucht en een stralend (winter)zonnetje.

  4. Heel vroeger op school, bij de franse les, maar ik moet bekennen dat ik het verhaal vergeten ben ;-} De leeftijd hè 😉 ik zal voor je duimen voor Artisweer, dat kennen we maar al te goed 🙂

  5. Wat een prachtige cadeaus heb je gekregen, bofkont! Mooi boek, wie het niet kent moet het echt lezen! En mooi weer hadden we vandaag! Wij zijn naar de Markthal in Rotterdam gegaan, daar hadden we goed, licht weer voor nodig, maar voor Artis was het ook prima weer!

  6. Ja, prachtig boek! En voor mooi weer ga ik duimen en met slecht weer duik je gewoon het aquarium in (niet letterlijk) of heeft Artis dat niet?

  7. ja, ik duim mee,. voor eigen belang, wan ik wil ook wel lekker weer. Al die stormen is niks, en de lente is nog zover weg. Nee, dan kan je beter lekker van je boekje genieten.

Geef een reactie

