Bomen

weblog 026Eigenlijk heb ik een hekel aan de winter of … zou ik dat mij maar wijs gemaakt hebben? Mijn moeder zei altijd dat het ’s winters zo akelig was, ja zelfs zo doods. “En de sneeuw dan, Mama?” vroegen wij als kinderen. “Nee, de sneeuw doet mij ook aan de dood denken, brrr…” Dus ja misschien heb ik het van mijn moeder. Nu ik zo mogelijk iedere dag wandel, zie ik nog genoeg mooie dingen om te fotograferen. Gisteren lette ik eens speciaal op de bomen. ’s Winters als ze kaal zijn, kun je de takken zo goed zien en de totaal verschillende vormen zijn ook duidelijker.  Dus nu heb ik een heleboel foto’s gemaakt, van allerlei bomen maar ook van de weerspiegelingen in de sloten hier. Dan maar eens een fotoverhaal, dacht ik. Hier komen ze.

weblog 006weblog 009weblog 015weblog 012weblog 013weblog 016weblog 017weblog 021weblog 025klik op foto’s

7 thoughts on “Bomen

  1. Goed hoor Therese, dat is de manier om de winter door te komen, wat zeg ik, de winter te gaan waarderen. Sommige bomen vind ik in de winter mooier dan in de zomer, vooral de els die je hier ook fotografeerde. Dat kantwerk van de takken en die elzenpropjes, prachtig. ’s Zomers is dat een tamelijk saaie boom.

  2. Voor mij maken juist het wisselen van de seizoenen het leuk. Alleen mooi weer, en wat is dat eigenlijk, en altijd alles groen gaat volgens mij heel snel vervelen. Ik kijk aan het einde van het seizoen altijd uit naar de volgende. Maar misschien ben ik erg veranderlijk🙂

  3. ik vind net als Aargh ook sommige bomen ’s winters mooier, zo heeft elk seizoen zijn charme al mag van mij nu het voorjaar losbarsten😀

Geef een reactie

