Een rustig weekend

weblog 033Ja, ben ik zomaar al weer een week verder, zonder hier ook maar één letter op papier gezet te hebben.. Och hemel, wat een ouderwetse uitdrukking, want er komt geen papier meer aan te pas. Waar is de tijd gebleven dat je zo gezellig een velletje in het masjien draaide met zo’n grote knop rechts, vervolgens lekker hard op de toetsen ramde en er steeds aan het eind van de regel … een tringeltje ging. Je gaf eenslinger aan zo’n hendel, die onder die knop zat en je kwam weer bij het begin én op de volgende regel? Nou ja, u merkt nu wel hoe stokoud ik ben en een beetje nostalgeren mag dan ook best. Maar zo’n computer is veel handiger, hoor. Laat dat gezegd wezen.

weblog 032 Maar goed, wat heb ik deze week gedaan, na dat drukke weekend? Ik heb wat getekend en geschilderd, wat geruimd, ‘k was bij de pedicure, ik heb gewandeld, ik was in Drimmelen om mijn zusje en zwager op te zoeken, ik beleefde een gigantische stroomstoring –heel N.Holland lag plat – , ik schrok vreselijk van een akelige vliegtuigramp en vanmorgen werd ik te laat wakker vanwege het ingaan van de zomertijd. De rest ben ik vergeten, geloof ik. U ziet wel, dat ik mijn tijd wél besteed heb.

8 thoughts on “Een rustig weekend

  1. Klinkt toch als een tamelijk normale week denk ik. zo krijg je toch een vrolijke kalender, eentje om te bewaren🙂

  2. gek genoeg werd ik op tijd wakker, of ietsje te vroeg zelfs en kukelde ik gisterenavond al vroeg om van de slaap. Niet letterlijk gelukkig, maar lag qua wintertijd dus om 9 uur in bed. Ik vind het niets, die andere tijden

  3. Lekker voortkabbelen noem ik dat zlef altijd, als er een wtijdje is waar niet zoveel schokkends (voor jezelf) gebeurt. De vliegtuigramp was schokkend genoeg. Dat kun je gewoon niet nix noemen. Te erg voor woorden. Ik ben er in mijn hoofd nog lang niet klaar mee. Waarom doet iemand zoiets en wat zullen dat vreselijke minuten zijn geweest voor alle anderen.

  4. Straks op Schets je dag kijken, daar zie ik de tekeningen beter. Ja, de typemachine. Nu staat hij in in een kast, opgesloten. Beetje zielig.

Geef een reactie

