Mooi of niet mooi?

Behalve tamelijk veel huishoudelijke klussen maar ook een mooie wandeling heb ik vandaag (dus gisteren)  niet veel bijzonders beleefd.  Daarom maar voor de verandering een piepklein logje. Zo zag ik deze boom en normaal spring ik dan een gat in de lucht bij het zien van zoveel schoonheid. Maar opeens dacht ik: “Is dit niet een beetje overdreven?”  De takken zitten zo vreselijk vol, de bloempjes laten elkaar bijna geen plaats en dat allemaal voor een paar dagen maar. Tenminste dat denk ik. Wat vind u er van? Spreek u maar rustig uit, hoor, neem geen blad voor de mond, hups een spontane reactie graag!

weblog 015

13 thoughts on “Mooi of niet mooi?

  1. Uitbundig, dat is het woord. Heel mooi bij deze boom.
    Heb je wel eens een forsythia in bloei gezien? Die zou ik eerder overdreven vinden. 😉

  2. Hoe overdadiger hoe beter, en dan gaarne de volle boom in beeld, en daarbij wat details. Nu mis ik het totaalplaatje, en zo is er altijd wat! Geniet er van, het is zo weer afgelopen allemaal.

  3. Ik kijk uit over een singel waarlangs een heel kudde van die bomen staat. In het roze, rood, wit, t gaat maar door. Tikje veel inderdaad, maar ach: een ieder neemt (klein)kind of geliefde mee om die ‘unieke’ foto te maken met als achtergrond die zoete zee. Zo nu en dan gaat er voor extra effect ook nog een knalgroene parkiet in zitten.

Geef een reactie

