Mooi IJsselmeer

weblog 017Wij waren gisteren nog even bij Gerrit, onze vriend die aan het IJsselmeer woont, weet u wel? Wij dronken een glas wijn op een goede vakantie voor hem want hij gaat maar liefst 7 weken naar La douce France. Wij –althans vooral ik – bewonderde intussen het prachtige uitzicht op het IJsselmeer. Wij zaten binnen omdat het wat fris was maar foto’smaken vanuit de ramen lukte ook goed. Er is daar toch altijd wat te zien.  Zelfs een conainerboot, had ik daar nog nooit gezien. Weet u wat? U mag meekijken, goed? Hier komen ze.

weblog018wl 020wl 024 wl 025

6 thoughts on “Mooi IJsselmeer

  1. Mooi hè, het is nog steeds ’n beetje ‘zee’. Mooi foto’s ook.
    De containerboot verbaast me, vrachtverkeer op het IJsselmeer had ik niet verwacht, althans niet zo groot. Maar ik ben er al lang niet meer geweest.

  2. Misschien valt het mee. Het is hier vaak minder koud dan in Groningen en Friesland. Wij zitten dichter bij de Noordzee en het IJsselmeer. Veel plezier in elk geval.

Geef een reactie

