Geen pin hee!

weblog 031Ja, het was een heel leuk Pinsterweekend, maar om er nu, donderdag, nog over te schrijven… nee, ik doe het nu maar over vandaag. Wat gaat de tijd soms toch snel. Vandaag maakte ik een klein uitje naar Enkhuizen, ging zodoende eens ergens anders wandelen en een beetje fotograferen. Ik zag opeens dat sommige winkels een leuke aparte naam hadden, zoals ‘Vrolijk mens’, ik kocht 2e hands een mooi bloesje, ik scharrelde wat rond in winkeltjes waar ik toevallig zin in kreeg, ik kocht een leuk vaasje in een brocantewinkeltje alwaar men alweer geen pinautomaat had –in de blousewinkel ook al niet- en toen ik wat pijperagers wilde kopen, nee niet voor mijn pijp maar om te knutselen, kostte dat een knaak en die had ik niet meer. Ik denk dat het laatste stuk van de Westerstraat nog een beetje primitief is, zeg maar, want bij ons hebben ze zelfs graag dat je pint. Kon ik nu wel een kopje koffie drinken, armoedig als ik opeens was? IK vroeg het eerst maar vóór ik bestelde en JA JOEPIE dat kon zowaar. Ik plofte dan ook dankbaar neer, op een terrasje met een zonnescherm (nu tegen de eventuele regen) en een mooie kraai kwam op een stoel zitten zodat ik die ook al kon forograferen. Nou, hier dan nog wat foto’s van een toch heel gezellig middagje uit.

weblog 017weblog 024weblog 027weblog 026

7 thoughts on “Geen pin hee!

    • Ze kunnen veel maar pinnen niet, denk ik ook. IK geloof dat hij graag op de foto wilde. Hij poseerde erg goed, want ik heb meer foto’s van hem gemaakt in allerlei standen,

  1. Ik snap ook niet dat niet iedereen gewoon een pinautomaat heeft hoor, het is zo handig en je hoeft niet met geld rond te lopen.

  2. De kraai vond dat je een beetje gezelschap nodig had Therese. Ik zou graag eens met je afspreken, maar ik zit al sinds het inrichten van de expositie, waar een zware boekenstandaard op mijn voet is gevallen met een gekneusde voet en scheurtje in mijn teen botje. Als dat beter is ga ik graag eens met je op pad.

Geef een reactie

