“O kom er eens kijken…”

blog 008Het leek bij ons gisteren opeens pakjesavond, nou meer pakjesmiddag dan. Kwaster kwam van de brievenbus met een pakketje de kamer in. “Ha een verrassing voor mij” riep ik blij. “Dat is vast van Wieneke! (Mijn weblogvriendin, mensen)  Zij deed al zo geheimzinnig en schreef op mijn nieuwsgierig gevraag: ‘Ik zeg niks, je zult het wel zien”.  O wat spannend, hè? Ik maakte de enveloppe open en wat kwam er uit? Een heleboel petieterige pakjes, met plakband helemaal rondom heel stevig dichtgeplakt. Het was nog een ware kunst om ze open te krijgen en het stelde ook mijn geduld tamelijk op de proef. Ik zag een blauw kopje, een blauw schoteltje maar opeens een piepklein ORANJE theepotje en toen weer iets blauws en het was oppassen, want ook de piepkleine dekseltjes zaten apart verpakt. Maar ondanks de opwinding bleef ik geduldig aan het uitpakken, enthousiaste kreten slakend, dat dan weer wel. Wat was het nu, zult u vragen. Twee sierlijke serviesjes voor het poppenhuis  i.o. (in oprichting). Nou, is dat een verrassing of niet? Het lijkt wel wat op een verloving, vindt u niet? Een begin van de uitzet a.h.w. Ik ben er heel blij mee. Heel hartelijk bedankt, lieve Wieneke.

blog 009blog 010klik   De euro is om te laten zien hoe klein alles is.

13 thoughts on ““O kom er eens kijken…”

  1. Wat een verrassing! Blogvrienden zijn top!
    Mooi hoor, dat geeft je huis veel sjeu. Dan kunnen straks de poppen met hun pink omhoog spelen dat ze op sjieke theevisite zijn..

  2. Ach wat schattig. Leuk he, zo af en toe iets krijgen via het weblog. Zo ben ik altijd nog heel blij met jouw schaapjes. Ze staan prachtig in de vitrine te pronken.

Geef een reactie

