De laatste dag van september

blog 022O wat een heerlijke dag is het vandaag. Ik heb lekker gewandeld in het bos. Zonder jas nog wel.

blog 010blog 003Het was er druk trouwens, want het is woensdagmiddag, bedacht ik opeens. De kettingen liggen nog in de plas, hoewel er niemand meer in het water was. Maar kinderen en ook honden speelden daar in het zand

blog 029. Het is een gezellig gezicht. Ik kwam ook veel wandelaars tegen, allen in een bijzonder goed humeur zo te zien. Wat kan het weer toch belangrijk zijn voor een mens. Ik laat u nog wat foto’s zien en dat was dan dat.

10 thoughts on “De laatste dag van september

  1. Ik heb gisteren een heerlijke wandeltocht met een oudcollega/vriendin gelopen en de dag daarvoor heb ik buiten in de zon zitten breien en vanmiddag ga ik met de tuinploeg op de tennisbaan bezig onkruid wieden. En dat alles in de zon onder een prachtige blauwe lucht. Ik lust er wel pap van.

  2. Het is gebleven bij besluiten te gaan fietsen of wandelen.
    Fietsen of wandelen in je eentje heeft toch iets deerniswekkends, d.w.z., zo ervaar ik dat. Zou best willen dat ik dat niet zo ervoer………….

  3. Heerlijk, Therese. Dat strandje, dat bos. En ik maar braaf werken en tegen de tijd dat ik, gisteren, bij het terras van mijn buurtcafe was beland, was de zon al achter de bomen gekropen. Toch nog even kwartiertje buiten gezeten voor t idee.
    En alleen wandelen of fietsen is heerlijk hoor, een kwestie van gewoon mee beginnen, komt de lol na een poosje (meestal) vanzelf. En zo niet is het in ieder geval geprobeerd

    • Nu ik het eenmaal gewend ben,Aleida, vind ik het heerlijk alleen reizen en wandelen en winkelen en wat al niet. Je bent dan helemaal je eigen baas, haha!
      Tja lieverd, ik hoef niet meer te werken, dat is het voordeel van oud zijn *snikje*. Jouw tijd komt ook nog wel een keer. NU ben je nog lekker frisch und fröhlich, is ook wat waard, hoor!

Geef een reactie

