Zó gelukkig

Ik voel mij zo gelukkig, mensen met dat tekenen in een klein boekje. Een klein beetje alsof ik weer in mijn jonge jaren opnieuw op de kunstacademie zit. Zorgen over de toekomst, -stom misschien- maar wij dachten daar niet aan of over, de meesten van ons dan. Laat staan dat wij ons zorgen maakten hoe wij zouden moeten ‘netwerken’, het werd ons ook niet bijgebracht. Enfin, hier wat van mijn tekeningetjes, aantekeningetjes genoemd in mijn FB-album. Maar goed, ik plaats er gewoon hier een stukje van.

020021025022023024025026027blog 028blog 029blog 031klik voor groter

9 thoughts on “Zó gelukkig

  1. Mijn eerste reactie: ze heeft zich zelf weer terug gevonden. Wat leuk Thérèse. Ik kijk er met plezier naar. Een mooie impressie van wat je om je heen kunt zien.

  2. Ja wat Margriet zegt dacht ik ook, ik moet weer eens potloden pakken. De herfst is inspirerend genoeg, dat kan ik hier wel zien.
    Over dat vogels tekenen: aanstaande zondag is er een workshop in Artis door Siegfried Woldhek, volgens mij is dat hartstikke leuk. Je moet je wel opgeven, er zijn maar 25 plaatsen, misschien kan het nog. http://vroegevogels.vara.nl/Fragment.150.0.html?&tx_ttnews%5Btt_news%5D=373752&cHash=70d199c4814de926c8e8c2f9f2c58f28

  3. Mooi om te zien, vrolijkheid.
    Ja, elk mens is anders, en ieder ervaart alles anders.
    En nu met internet is het leven heel anders dan vroeger, en wie weet wat de toekomst brengt.

Geef een reactie

