Een verrassing

blog 006Deze week, ik geloof op donderdag of was het vrijdag, nou ja, hoe dan ook, zat er plotsklaps een verrassing voor mij in de brievenbus. Een pákje nog wel. Leuk hè? De afzender was Ineke Kok, iemand die ik al héél lang ken van het weblog  (en een beetje van FB.)   Zij verblijft gedurende een vol jaar samen met haar man in Nieuw zeeland en geeft ook vandaar regelmatig berichten over hoe het daar is en wat zij allemaal meemaakt enzo. Want ja, Nieuw Zeeland is totaal anders dan Nederland. Haar blog is  Broodje halfom   voor het geval u geïnteresseerd bent. Nu is zij voor 3 weken even hier in Nederland.  Zij volgt ook mijn blog en had gelezen dat ik zo gelukkig was met mijn mooie kleine schetsblokje en heel toevallig is háár hobby: boekbinden. En wat zat er nu in het pakje? Twee (2) prachtige zelfingebonden fraaie boekjes en een lieve brief erbij waarin staat dat zij hoopt dat ik nóg gelukkiger mag worden (dan ik al was) dankzij deze boekjes. Nou, dat is nog eens een prachtig cadeau! Het is een heel werk, hoor en ook moet je precies en secuur te werk gaan. Dat heb ik wel eens bij haar gelezen. Wat ben ik toch een bofkont, vindt u niet? Tjonge, tjonge tjonge hee!!

blog 004blog 005

11 thoughts on “Een verrassing

  1. Wat een lieve verrassing. Wat kun je toch gelukkig worden van zo’n warm gebaar hè?
    Ik word ook blij van dit soort dingen in deze zo treurige tijd.
    Er zijn veel meer goede mensen dan de media ons doet geloven.

  2. Mooi! Voor jouw mooie tekeningetjes! Ik heb jaren geleden een cursus boekbinden gedaan. Erg leuk! Ben er daarna door drukte nooit aan toegekomen er verder mee te gaan, misschien nog eens een cursus volgen. Het zijn ook geweldige cadeautjes zoals je hebt ervaren!

  3. Wat een leuk cadeau Therese! Ik denk ook wel eens aan een blog, maar weet op de eerste plaats niet hoe ik hem moet installeren en aan de andere kant of ik niet genoeg heb aan facebook.

    • Tja… allebei is ook eigenlijk te veel, maar ja. Kijk ik vind het leuk om iets uitgebreid te vertellen, maar anderen doen iets liever in het kort. Het is dus maar wat voor iemand jij bent.

  4. Prachtig en ook erg lief bedacht. Ineke kan dit echt heel goed. Ik weet wat een prachtig doosje ze gemaakt heeft voor Henk. Dat is al lang geleden, maar jij weet dat toch ook nog wel, Thé?

Geef een reactie

