Zó zoet

blog 009Daar zitten we dan, Kwaster is bezig met zijn voorouders en ik teken in mijn blokje. Voornamelijk de herfst maar ook wel Boeli zus en Boeli zo. Het is stil waar wij samen zitten. “Kwaster”, zeg ik, “wat zijn wij eigenlijk zoet bezig. Wij hebben het niet over azielzoekers of vluchtelingen, ik teken een eikeltje of een blaadje en jij zoekt naar ene Anna of de kinderen  van … en zo zijn wij heel tevreden bezig toch?”  Ja, dat vond Kwaster ook.

blog 006blog 001blog 002blog 004blog 005blog 004blog 007

Eigenlijk ben ik al jaren niet meer zo voldaan geweest als nu zo af en toe. Ik denk niet meer aan exposeren en niet aan grote schilderingen, zo is het wel goed. Hoe het verder gaat? Dat zien we wel en niks moet. Iedere dag één tekeningetje (meer mag wel ) , dat moet toch kunnen? Tot nog toe is dat wel gelukt. Ik zal u wat foto’s laten zien. Misschien krijgt u ook de geest.

blog 006

8 thoughts on “Zó zoet

  1. Heel mooi! Toevallig liep ik er vandaag ook aan te denken. Maar eerst wil ik dat breiwerk af dat maar blijft liggen.

  2. Therese, Als ik je tekeningetjes zie, word ik helemaal enthousiast. Ik wil ook snel weer aan de slag. Vooral de bomen die nu verkleuren spreken me aan. Vriendelijke groet van Margriet

Geef een reactie

