“Theresia toch!”

blog 098

Nog even over de dierentuin. Ik heb toch een mooie foto gemaakt. Wél met gevaar voor eigen leven, dat was misschien een beetje dom. Dat kwam zo: ik bukte mij naar voren, zoemde een beetje in en net dacht ik een mooie compositie gevonden te hebben of die grote pelikaan met zijn reuze snavel komt naar voren… razend snel drukte ik af en in één beweging schoof ik naar achteren. “Misschien wel een prachtfoto…” schoot het door mij heen en ja, thuis zag ik het nog beter, heel mooi, maar “gevaarlijk was het wel, Theresia, oudste dochter” hoorde ik mijn vader zaliger zeggen. En dat was het waarschijnlijk ook.

8 thoughts on ““Theresia toch!”

  1. Ja, en gelukkig met goede afloop, want prachtig geworden! Wel de moeite waard. Omdat het goed is afgelopen. Toch maar niet meer doen dan, geniet lekker van deze!

  2. Nu kunnen we de mooie kleuren van de snavel zien. Maar om daar een pik van te krijgen lijkt me geen pretje. Nogmaals, prachtige kleuren.

Geef een reactie

