Een piepklein boekje

005006007Naast mijn andere schetsboekje heb ik ook nog een piepklein boekje. Eerst dacht ik: “Wat moet ik daar nu mee? Waarom heb ik dat gekocht?” maar het is leuk, beste mensen. Juist in zo’n klein boekje ben je niet bang de boel te laten mislukken.

008009010011 012

In het begin tekende ik brave dingetjes, zo iets als in het andere maar dan kleiner, maar nu komen er al lolliger dingen.

014blog 015016(klikken op foto’s voor groter of even de bril opzetten, áls u hem kunt vinden)

Ik had namelijk twee stempeltjes die bij de Hema afgeprijsd waren en vooral met dat vogeltje heb ik veel lol. Maar goed, u mag ze allemaal even bekijken.. De serie ‘gestempelde vogeltjes’ zal zich wel uitbreiden, denk ik. Enfin, we zullen zien.

11 thoughts on “Een piepklein boekje

  1. Kijk aan ‘het plezier in dingen doen’ krijgt de ruimte . Niet meer gekaderd in prestatie of mooi, laat je lekker gaan. (Moet je kijken wie het zegt. Hier zou wie de schoen past trekke hem ook aan’ heel goed passen, want enige zelfkennis heb ik wel) Maar het ziet er heel vrolijk uit. En dan de datum eronder. Dat verraadt toch weer de kunstenares. hi hi.

Geef een reactie

