Het eerste boek van Piepje

Het kleine zwarte boekje van mij begint al aardig gevuld te raken, beste lezers. Het tekenen heeft mij zwaar in zijn greep. En nu is er zowaar een stripfiguurtje ontstaan: de kleine Piep oftewel Piepje. Ik heb al een hele serie losse tekeningetjes gemaakt -groot kan niet, want het boekje is nu eenmaal klein- maar dit is een eerste verhaaltje. Kijkt u maar, voor groot en klein is het bedoeld. Het heet: Piepje uit logeren.

Piepje gaat logeren b5Piepje gaat logeren b4Piepje gaat logeren b3Piepje gaat logeren b2Piepje gaat logeren b1

10 thoughts on “Het eerste boek van Piepje

  1. Leuk leuk!! Gaat Piepje misschien kerstmis vieren bij tante, oom en nichtje…..🙂 Misschien wordt dat een te lang logeerpartijtje😦 Visitie en vis blijven maar een paar dagen fris he😉 Maar je begrijpt dat dit een hint was hè…hint hint hint.

  2. t is vast een lange logeerpartij, want hij heeft heel veel spulletjes bij zich. Gaat er nog wat spannends gebeuren, Therese?

    • Nou Aleida, dát weet ik nog niet eigenlijk. Ik heb een nichtje die, áls ze komt logeren, ook héél véél meeneemt. Dus dat zegt niks.
      Heb je een suggestie, Aleida?

Geef een reactie

