Mensenplezier

blog 023Wat ik ook heel plezierig vond –plezant zouden de Belgen zeggen) was dat mijn schoondochter Linda en ik met de kleinkinderen nog eens naar het Sprookjes(winter)wonderbos zijn geweest. “Het zal misschien voor de laatste keer zijn, Mam”, zei mijn zoon. “Binnenkort zullen ze er wel te groot voor zijn, misschien nu al..” Nou, NU nog niet. Zij renden dan misschien langs sommige huisjes, maar bij andere dingen, waarbij verteld wordt en  lichten aangaan, stonden zij erbij te luisteren alsof zij er nooit geweest waren. Het was dus genieten, ook voor Linda en mij.

blog 026blog 015blog 038

In de kersttijd is namelijk het park een aantal dagen open. Alles werkelijk alles is in kerststemming, in ieder huisje staat een kerstboom, er lopen meerdere sprookjesfiguren rond, zoals heks Hupsakee, Sneeuwwitje, een grote sneeuwpop en de kerstman kwam aangetuft. Ik zal u zeggen: we hebben reuze genoten met z’n viertjes. En als de kinderen over een tijdje niet meer willen, gaan schoondochter en ik gewoon alleen. Dat kan toch ook?

blog 062blog 078

8 thoughts on “Mensenplezier

  1. De kleinkinderen hebben een deeltje van jou in zich en dat deeltje zal er wel voor zorgen dat ze dit soort leuke fantasiedingen enig blijven vinden. Ik ben daar heel gerust op.

  2. Als je dan een tip geeft als je gaat, is het Enkhuizen? kom ik misschien ook, want snif snif die van mij zijn ook al weer te groot.

Geef een reactie

