Mare 9 jaar

blog 001Gisteren reisden wij opgewekt richting Gorinchem (Gorcum), want onze kleindochter Mare werd 9 jaar. Wij hadden ons voorzien van een mooie doos Lego met elfjes én extra oorbelletjes, want zij heeft sinds een tijdje gaatjes. Ik vond bij de juwelier heel passende: muzieksleuteltjes. U weet nog dat zij dwarsfluit speelt? Toepasselijk dan, hè? Zij mocht ze ruilen maar dat hoefde niet. Als u ooit in een klein orkest een blond meisje dwarsfluit ziet spelen en zij heeft toevallig in ieder oor de welbekende g-sleutel, dat is dat vast onze Mare.

10 thoughts on “Mare 9 jaar

  1. Had ik ook al gefeliciteerd?! Bij deze dan allemaal van harte. Wat een mooie cadeautjes prachtige tekening ook!

    • Ik vond het al zo leuk dat het een meisje werd. Rood was ook leuk geweest, maar ik weet niet of je er nu ook nog mee geplaagd en soms zelfs gepest mee zou worden. Dat vond ik zelf vroeger zo erg.

Geef een reactie

