Dikke staart

10559913_690857140989507_6504861818803809637_nDikke staart    Onze Boeli kwam vanochtend al voor de tweede keer met een enorm dikke staart binnen. “Och jongen”, zei Kwaster, “hebben ze je geplaagd?” Daar liet Boeli zich niet over uit. Ik zelf keek er vol bewondering naar. Het was een imposant gezicht. “Hoe zou hij dat nou doen?” vroeg ik mij af. “Kwaster, ik wou dat ik dat ook kon. Dat je hem langzaam maar zeker dikker zag worden, dikker en nóg dikker … oh men zou naar mijn opgezwollen staart kijken en wijzen en zeggen: ‘O pas op, hoor! Haar staart wordt dik en dan is het oppassen geblazen! O pas toch op!!  Ik zou maar gauw voor haar koffie gaan  pakken, want anders…’  Kwaster keek beschaamd voor zich, want hij had weer op zich laten wachten door een spelletje nota bene en daar kreeg zij een … o nee, werd zij ongeduldig door, want koffie in de ochtend is … o zo belangrijk.

9 thoughts on “Dikke staart

  1. Ha , misschien heeft Boelie een Vijand, altijd spannend. Ik zou ook wel een staart willen, en een vacht, en hele scherpe nagels. Het is fijn om een kat te zijn.

Geef een reactie

