Alleen wat tekeningen

blog 040Even een klein berichtje dat jullie weten dat ik nog leef, beste lezers. Ik ben ontzettend ijverig aan het tekenen en nog een heleboel andere dingen meer.  Nu is het zo, dat wat ik (misschien?) wilde schrijven, niet eens meer weet. Daarom plaats ik voor de afwisseling maar eens wat tekeningen. Ik heb ook al nieuwe plannen gemaakt, maar dat moet nog komen.  Werk in uitvoering, zeg maar.

Klik voor groter

blog 035blog 037blog 036blog 038blog 039blog 041blog 042blog 045blog 046

20 thoughts on “Alleen wat tekeningen

  1. Mooi dat je ons laat weten, dat je lekker bezig bent. Ik vind het leuke tekeningetjes. Mijn voorkeur gaat naar de blauw groene, maar de mensen met de tas brengt mij tot een vraag en mogelijk tot een nieuw blog. Hoe ervaart men het nu dat er geen gratis plastic tassen meer verstrekt worden. Een mooi onderwerp voor een blogje

    • die grote draagtassen van de supermarkten zijn bij mijn weten nooit gratis geweest. en die kleine witte zakjes krijg je nog steeds voor niks als ze de appels en peren bij elkaar moeten houden. . En nu we toch bezig zijn: het statiegeld op bierflesjes moet blijven, en dan naast het afgiftepunt een gleufje voor een Goed Doel voor de bonnetjes, zodat we bij iedere pils een mooi gevoel krijgen.Proost!

  2. Wat grappig, je ziet honden zelden van bovenaf getekend. Terwijl je kleine hondjes meestal wel vanuit dat perspectief ziet. De koeten zijn ook prachtig, echt koetig😉

  3. Werk in uitvoering klinkt goed!! Eigenlijk is het een heel goed teken wanneer mensen (bijna) niet meer aan social media toekomen🙂

    • mijn probleem! Ik barst van de ideeën en de onderwerpen, maar heb weinig tijd voor dit frivole gedoe, daarom houd ik het meestal op reageren. Misschien dat ik vanavond eens een logje plaats over rollebollende kinderen, heb een leuke foto beschikbaar.

    • Hahaha, ja dat tekenboekje heb ik altijd bij mij, maar veel doe ik van foto’s tegenwoordig. Ik ben tenslotte geen sneltekenaar en niemand -noch mens noch dier- staan een tijd stil.
      Leuk dat jij even overal commentaar op levert. Gezellig!

    • Ik wil het wel proberen Wieneke, maar ik ben niet zo’n knappe tekenaar zoals die je Yazou (en Bella, dacht ik?) hebt laten tekenen.
      Maar mail maar een foto; ik zal het vrijblijvend eens proberen, ja?

      • Ach, dat vind ik zo lief van jou. Ik stuur je wat fotootjes van Lola.
        Onze Yazou is lang geleden getekend door Walty (Dudok van Heel). Zij was vooral bekend door haar dierentekeningen in weekblad Margriet. Zo jammer dat zij veel te jong is overleden. Ik kon haar daarom geen tekening meer laten maken van onze Bella. En nu is Bella er ook niet meer. Op 10 maart is ze alweer een jaar dood. We missen die lieverd nog steeds elke dag, al loopt er nu een andere lieverd rond.

    • Helemaal geen geheimtaal, Ria. Hahaha! Ik heb het gewoon wat te druk met andere dingen zodat ik niet aan bloggen toekwam. En toen ik laatst ‘alleen wat foto’s’ bij jou zag, dacht ik, dat ik dat met tekeningen ook wel kon doen.
      Snap je wel?

Geef een reactie

