O wat een boek!

weblog 003Nu weet ik het weer. Ik wilde u even melden dat ik een heel goed boek gelezen heb. Het is alleen een beetje moeilijk te vertellen waarom ik dit boek zo geweldig vond, zonder alles te verklappen dan. Ik zal het een beetje proberen. Het is net of je opeens allerlei ernstige dingen waarover je je vroeger zo zorgen maakte, opeens van een heel andere kant bekijkt en wel zo, dat je er opeens de gekkigheid van inziet. Dit alles in verhaalvorm,in  een roman. Mocht u wat tobberig aangelegd zijn, zo als ik bijvoorbeeld, lezen dat boek. Wilt u graag een spannend boek, ook al prima. Mocht u nooit lezen – of bijna nooit-  lezen verplicht!  Nou ja, kijkt u maar. Misschien heeft u het al lang geleden gelezen, het zij zo. En anders, DOEN!

12 thoughts on “O wat een boek!

  1. Tjonge, dat klinkt goed, ik ga het reserveren, bedankt voor de tip.
    Ik ga op jouw oordeel af Thérèse, en hoop dat het niet zo langdradig is als ‘De 100-jarige man die uit het raam klom’ van dezelfde schrijver.
    Ik ben erg benieuwd!.

  2. Ik heb me door ongeveer 70 pagina’s van die honderdjarige man door dezelfde schrijver geworsteld. Toen vond ik het wel genoeg. Er zijn nog zoveel boeken te lezen, laat die Jonasson maar zitten.

  3. Ik heb wel regelmatig gegniffeld bij het lezen, het is net zo kluchtig als Jonassons boek over de honderdjarige. Maar eerlijk gezegd moest ik het googlen om erachter te komen waar het ook alweer over ging, veel indruk heeft het blijkbaar niet gemaakt. Een ‘light’-boek, hilarisch maar zonder diepgang, iets voor op het strand of zo. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je er vrolijk van wordt hoor Therese, een boek hoeft niet altijd diepgang te hebben. Afwisseling is ook fijn als je veel leest.

    • Heerlijk dat er nog iemand van genoten heeft. Dank je Aargh. In zekere zin vond ik het nog diepgang hebben ook en het verhaal zat fantastisch in elkaar. Of het erg literair is, is een tweede.

  4. Superleuk boek inderdaad. Nooit tobben, hoor Thé. Het maakt namelijk niks uit of je nu wel of niet tobt over dingen. Ze gebeuren of ze gebeuren niet of ze gebeuren anders.🙂

    • Ja Wieneke, dat het wel anders zal gaan, heb ik ook zo vaak tegen mijzelf gezegd, maar het helpt niet. Maar soms flierefluit ik er op los, hoor!
      (Ik ga gauw kijken hoe jij het gemaakt hebt)

    • Nou… er waren veel mensen die het niks vonden, dus nu weet ik het niet. Ik vond het geweldig, Wieneke ook, maar misschien is het te lollig voor sommige mensen. Kijk maar Hanscke.

Geef een reactie

