Alweer…

…alweer niet aan bloggen toegekomen. Nou ja, het is geen halszaak, vind ik, dat bloggen.  Ik heb wel getekend en dan kan ik u laten zien dat er ook mooie dingen op de wereld zijn, als je er maar op let. Ik was thuis, ik was in Hoorn én ik was in Groningen om aldaar mijn lieve tweeling-nicht en haar man te bezoeken. Het was een heerlijke dag. We werden getrakteerd op lekkere dingen en we wandelden in de vrije natuur omdat zij aan de rand van de stad wonen. Helaas was ik mijn camera vergeten.

blog 001blog 002blog 003blog 004blog 005blog 006blog 007blog 008blog 009blog 010Maar goed. Waar gaan mijn tekeningen over? Ik zal het  een beetje opsommen in volgorde. Eendjes, een rondje zwemmend. Een zomaar poes tussen de sneeuwklokjes. Nogmaals een troepje grazende meerkoetjes. Een zomaar hond. Een relaxte Boeli, helemaal plat. Een andere zomaar kat. In Hoorn een boxer aan boord. Een ouwe teddybeer in het museum. Mijn nicht Pieternel. Vogelliefde (1).

blog 011blog 012blog 013En op wat groter formaat papier: gesprekken, eenden in de storm (ziet u de wapperende veren?) en anemoontjes. Het lijkt wel een tekenmarathon, vindt u niet? Haha, ben ik toch sportiever dan ik dacht.

Klik op foto’s

11 thoughts on “Alweer…

  1. Ach, die van de eendjes, zou zo maar van hier kunnen zijn. Bij ‘ons’ in de singel wonen al jaren 2 jongenseenden en een meisjeseend. In tegenstelling tot de rest geen gedonder in het voorjaar, maar gewoon lekker met z’n 3-en ronddobberen, eens wat eten, wat slapen. Toch nog vrede op aarde

Geef een reactie

