Woelige tijden

Hoe bedoellu, zult u misschien denken? Nou, mijn hoofd loopt een beetje om. Ten eerste is mijn jongste zoon onlangs voor een vakantie naar Las Vegas gevlogen. Op uitnodiging van een vriend, een Amerikaanse dierenarts, die hij op Curaçao heeft leren kennen. Samen gaan zij door een deel van Amerika trekken. Wij kregen via Facebook bericht dat hij goed aangekomen is, wel met wat vertraging en mét een jetlag maar daarna hoorden wij niets meer. Hij blijft vier weken weg. Zou het gezegde kloppen: geen bericht, goed bericht? Tja, ik zou het toch wel leuk vinden een piepklein berichtje te krijgen, maar ja… wij doen net als de eenden dan maar, steken onze hoofden even onder water, horen niks, zien niks en wachten maar.

blog 019

vervolg morgen of zo.

11 thoughts on “Woelige tijden

  1. Oh ja dat is best eng hè, maar er zal geen verbinding zijn geen wifi, alles is daar anders natuurlijk. Wij roepen dat ook altijd, geen bericht goed bericht. Woelige tijden heersen overal hoor, hier ook.

  2. Het is echt wel waar hoor, van dat ‘geen-bericht.. ‘ Maar ik snap dat jullie graag iets hoorden, geeft niet wat, ik kan het me heel goed indenken.
    Misschien hoor je onder water een berichtje? Via de oceaan tot in Holland? 😀

  3. Ik ken het gevoel van onze oudste als die op vakantie is. Nu met Whats App gaat het iets beter. Ik denk dan maar bewust aan de tijd dat we zelf gingen . Je moest op zoek naar een dure telefoon dus was dat heel sporadisch, wat ik nu wel een beetje betreur maar vroeger echt geen erg in had. Je ging gewoon een tijdje weg en je kwam gewoon weer terug

  4. Wat leuk, trekken door Amerika! Als jonge mensen zich amuseren denken ze er vaak niet aan om het thuisfront op de hoogte te houden, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn als hij eens een fotootje op z’n Facebook zou zetten. Wanneer had je voor het laatst bericht? Het blijft vast geen vier weken stil.

    • Pal na de vlucht. Ik geloof de 10e of de 11e. Hij reageert via de laptop van zijn reismakker, ALS hij reageert. Ach, het is een beetje kinderachtig, maar ja.

  5. Balen hè Therese, om niets van je kind te horen als het ver weg is. Aan de andere kant kan het best zijn hoor, dat zoals het vorige bericht wat ik zie “Er geen bereik is”. Je drukt hem natuurlijk bij het volgende contact op het hart, dat hij regelmatig moet bellen. Soms denken ze als ze veel beleven er helemaal niet aan, dat er thuis ouders zitten, die als ze lange tijd niets gehoord hebben, erg bezorgd worden.

Geef een reactie

