Van alles wat

Zoon M. is zaterdag uit Amerika thuisgekomen. Hij heeft een geweldige reis gemaakt. Hij is zowel in de woestijn geweest o.a. in Mexico als in het hoge Noorden, waar er nog volop sneeuw lag, zowel in steden als in in dorpjes, in motels geslapen als buiten op een zeiltje met een kampvuur. Het was een prachtig avontuur vertelde hij.

blog 029blog 030blog 031blog 032blog 033 blog 034blog 035

En ik? Mijn voornaamste bezigheid is nog steeds tekenen. Ik lig nog steeds op schema (om de 366 tekeningen te halen in een jaar) en het voornaamste is dat ik er veel plezier in heb. Ook al mislukt het wel eens of valt het bar tegen qua moeilijk, ik ga stug door. Ik zal u er wat laten zien.

blog 036blog 037blog 038blog 039blog 040

 

16 thoughts on “Van alles wat

  1. Is dus een mooie reis geweest, ik had wel mee gewild🙂
    Geweldige tekeningen, ik ben onder de indruk! De spelende kinderen hebben duidelijk plezier. De man linksonder, is het een bekend figuur?

    • Ja, een prachtreis.
      Ik fotografeerde een tamelijk oud baasje en toen ik aan het tekenen was werd het een soort maffiafiguur. Dat dikte ik toen maar wat aan.

  2. Ik vind de eendjes en de zwaan weer erg leuk. En die man, en wat een mazzel dat Hans knapper is. De reis van je zoon klinkt heel geweldig, het zal prachtig zijn om zo veel te beleven. Intussen ben ik veel te verwend (en te harkerig) om op een zeiltje te gaan slapen. En jij?

  3. Geinig, Thé. Dat ene gele kuukje ach gossie……..Je gaat je doelstelling vast halen zo te zien. Ik vind die acties van 365/366 dagen iets doen zo leuk. Maar ik kan zelf niks verzinnen. Ik kan moeilijk iedere dag iets bakken. Nou ja, het kan wel…. maar dan moet Harry mij rondrollen.

    • Ik zit me ook gek te denken, iets wat jij iedere dag zou kunnen doen, maar ik kom op NIKS, behalve iedere dag een versje of piepklein gedichtje,kan ik bedenken of ook iedere dag een tekening naar een eigengemaakte foto, aangezien jij toch ook regelmatig wandelt met Lola of … ik denk verder.

Geef een reactie

