Tekenen, hoe gaat dat?

blog 010…. met maar één hand dan, hè? Dat valt nog lang niet mee. Maar ik heb er twee klaar gekregen. Nummer 1 is een kangoeroe. met een beetje te grote kop, maar alla, je kunt in ieder geval zien wat voor leuk beest het is.

blog 009’s Avonds kwam de overbuurvrouw die mij gevonden had, liggend op de grond. Zij kwam informeren hoe het met mij ging en had een prachtig boeket gerbera’s bij zich. Zo had ik meteen een tekenonderwep voor handen. Die is nu ook klaar. Net wilde ik een taartje gaan fabrieken, toen er al weer een gast op visite kwam, mijn zoon Martijn. dus dat taartje komt morgen pas, als er niet al té veel visite op komt draven. Ja, je weet maar nooit.

7 thoughts on “Tekenen, hoe gaat dat?

  1. Je tekeningen worden steeds mooier Therese. Ik heb gisteren vol bewondering naat mijn fuchsia staan kijken. Een bloem die ik in het verleden helemaal niet waardeerde, maar waar ik nu met heel andere ogen naar kijk. Ik ga die ook eens tekenen, of er op een andere manier mee aan de slag. Ik hoop, dat je snel hersteld Therese.

Geef een reactie

