Een vast model

blog 032blog 033Ik teken al een tijdje allerlei dieren die ik op wandelingen zie en allerlei mensen op wie mjijn oog valt maar soms heb ik mijn vaste modellen zo als bijvoorbeeld onze zwart-witgevlekte kater Boeli .

blog 034blog 035blog 037

Ik heb in mijn meest recente schetsblok wat tekeningetjes opgezocht. Boeli zus en Boeli zo, een zeer gewillig model, als hij slaapt tenminste.  Toch ga je proberen snel te tekenen, want hij kan zich in één vloeiende beweging plotseling omdraaien en hop, weg is je houvast. Je ziet dan een geheel andere kant van Boeli.  Een model met verrassingen dus, wel spannend.

blog 038

14 thoughts on “Een vast model

  1. Die laatste houding heerlijk Doezel en ik hebben een deal ik fotografeer eens in de maand en dan werkt ie mee.

    • het is heerlijk dit geteken; ik noem het een ‘studiejaar’. ik heb boeli even ‘gekloond’, anders werden het zo twee langwerpige katten.
      groetjes W.

Geef een reactie

