Medisch bulletin…

blog 021…aangaande de  ‘fractuur’’.  Vanochtend ging ik met Kwaster weer naar dokter de Haan, de chirurg die mij NIET opereerde, weet u nog wel?  Hij was heel vriendelijk en dat vind ik toch wel  fijn.

Hij informeerde hoe ik mij voelde, wij bekeken de nieuwgemaakte foto en hij legde uit dat je na een ‘fractuur’ van 3 weken geleden nog niet veel te zien is van nieuw weefsel, dat zo’n foto voor alle zekerheid gemaakt wordt en hij legde uitvoerig uit wat we nu zouden gaan doen. Allereerst ging de sling onverbiddellijk de prullenmand in, dat was beter om stijfheid in de toekomst te voorkomen. Tevens zou hij een brief uitschrijven voor fysiotherapie en hij legde daar ook veel bij uit. Ik zal dat niet allemaal gaan herhalen, tenslotte heeft u daar niks aan en ik zou maar pijn in de vingers krijgen van al dat getyp, nietwaar?

Ieder stapje voorwaarts is er toch één en het staat op de foto. Ziezo!

13 thoughts on “Medisch bulletin…

  1. Je hebt hem na de fotoshoot toch wel weer uit de prullenbak gehaald hè? Daar kunnen anderen nog jaaaaren ‘plezier’ van hebben.😉

  2. Vriendelijkheid en een goede uitleg krijgen, dat is veel waard,.
    Hij ziet vast wel ’n beetje vooruitgang; anders hoefde de sling toch niet weg?.

  3. In ieder geval wat aardigheid gekregen van de behandelend arts. Nu nog het beter worden. Misschien dat de fysiotherapeut er verbetering in krijgt. Sterkte en beterschap.

  4. Tel de stapjes voorwaarts, tel ze één voor één en vergeet er geen. Dat is de juiste instelling. Sterkte met de rest van de genezing..

Geef een reactie

