Vorderingen Boeli-boekje

blog 009Aan Boeli zal het niet liggen dat zijn boekje nog niet vol is, want hij beleeft volop, niet om bij te houden. Maar ik wil ook andere dingen blijven tekenen, vooral nu het zomer is, mijn allerliefste seizoen. Zo heb ik bijvoorbeeld een ‘nieuwe’ boom ontdekt, maar dat komt nog een andere keer.

blog 008Nu krijgt u weer wat nieuwe tekeningen van Boeli te zien met commentaar van hemzelf.

blog 013blog 012En dan nog iets. Ik heb nog steeds geen titel naar mijn zin gevonden. Misschien vinden jullie het  leuk om mee te denken? Nee? Voor een prijsje dan? Wat voor een? Nou, jullie willen ook  álles weten. Een door Thé zelf gebreid schattig muisje! Met lange staart als boekenlegger en met een korte om op een feestkurk of -pak te prikken. Binnenkort word ik heel beroemd en dan heb je zomaar een Thé-kunstwerk, is goudgeld waard, hoor!

blog 010blog 015

17 thoughts on “Vorderingen Boeli-boekje

  1. “Een heleboel Boelie en nog zowat uit het leven van een belangrijke poes.”
    Is dat een optie ondanks de lange titel?

  2. waarom niet ‘gewoon een kattenleven’ Wij kijken er misschien van op, maar een kat niet hoor, die vindt het allemaal heel gewoon. Op in het water vallen na, dan.

  3. Lijfboek van Boelie,- Dagboek van een jager – Boeleboek,- Boelie, van kop tot staart – De kat die zijn gangetje gaat – Schets en scherts —
    Kat in Bovenkarspel – Kater in de meisjesschool – Boelie drukt zijn snor –
    Nooit meer slapeloos – Old Greeneyes – Laat de kat maar komen –

Geef een reactie

