Dé arm

Hoe gaat het met mijn arm, zult u misschien wel denken of niet ,mag ook. Ja, heel raar, het gaat heel goed en toch had ik geen zin erover te schrijven. Dokter de Haan zag op de foto’s dat er flink wat aangegroeid was of hoe dat ook heten moge en zei dat ik patiënt af was, maar nu heel flink moest gaan oefenen. Mijn sympathieke fysiotherapeut was ook al enthousiast en zei: “Ik dacht het al, ik zei het toch de vorige keer…”en ja, dat was zo. Hij had dit nog bijna nooit meegemaakt, vertelde hij, zo’n snelle vooruitgang. In mijn leeftijdsklasse zal hij waarschijnlijk bedoelen, denk ik. Natuurlijk was ik reuze blij, dat wel, hoor. Maar waarom ik geen zin had om erover te schrijven, weet ik niet zo goed. Het is ook wel een beetje gênant hoor om van een fiets te vallen. Bovendien durf ik nu NOOIT meer.te fietsen.  En wat zie ik in vakantieadvertenties? ‘Prachtige natuurgebieden om te fietsen en te wandelen’. Echtgenoot kan niet lang meer wandelen en ik durf niet meer op een fiets, mooi stelletje zijn wij. *moppert nog even verder*

Een kwartiertje later:  nou ja, thuis kan het ook gezellig zijn hoor! Túúrlijk, wat krijgen we nu? Nee, nou zal die mooi zijn. Alles bij de hand, een heerlijk bed en een oost-west-thuis-best-wekker ook al. En onze Boeli dan, met al zijn streken, never a dull moment, zeg maar. Je moet gewoon tevreden zijn, lieve mensen, dát is het.

blog 025 Misschien kan ik binnenkort wel schommelen, rustig aan dan.

15 thoughts on “Dé arm

  1. Niet al te bang zijn hoor Therese. Je hebt een keer pech gehad door te vallen, maar als je geen last hebt van duizelingen of zo zou ik als ik jou was en je schouder weer beter is, gewoon weer eens op de fiets stappen. Je moet gewoon weer wat zelfvert
    rouwen opbouwen.

      • *probeert bescheiden te kijken*🙂
        Ik zie het jou wel doen, hoor Thé. Nu je arm weer leuk meedoet is het vast ook een goeie oefening met die leidsels en zo.

      • En een knechtje in de ‘arm’ nemen voor het scheppen van de mest, heb je daar wel aan gedacht?😉

  2. Gelukkig dat het beter gaat en ik hoop van harte dat je toch weer eens op de fiets stapt, maar onzekerheid is een slechte raadgever dus daar moet je van af hoor

  3. En toch vind ik het advies van een fiets met drie wielen ook nog niet zo gek. Er zijn echt hele mooi nieuwe modellen en ik heb al tegen Gosse (P) gezegd, als het niet meer vertrouwd d op een gewone fiets is wil ik wel zoiets. Dan kan ik mij in ieder geval nog verplaatsen. het zijn echt hele hippe fietsen hoor.

Geef een reactie

