Boos

Hebben wij eindelijk  de schilder mét hulpkrachten die de school komen opknappen, gebeurt er het volgende. Ik laat u wat foto’s zien, want ik ben te boos voor woorden.

blog 010Na mijn wandeling zag ik de ravage. De ‘verdachte’ stond hoog boven mijn hoofd gewoon te schilderen alsof hij van niks wist of dat het heel normaal was één mooi boompje  (van de twee, die bij elkaar horen) half omver te rijen met een hoogwerker, doormidden te knakken en het niet eens te komen zeggen, laat staan spijt te betuigen. Kijk nou toch hoe het eruit ziet. *snik*

11 thoughts on “Boos

  1. Sukkels! Dat heb je toch wel gezegd hè? Dat’ie een enorme sukkel is?? Tjonge-jonge ik zou ook enorm boos zijn. Iets dergelijks hebben ze (weer andere sukkels) ons ook eens geflikt. Een paar struiken vernield, er half uitgerukt door een bochtje te krap te nemen. Sterkte Therese, je zult er steeds weer boos om worden als je het ziet.

    • O wat kan jij fijn boos worden. Ik durf dat niet, want ze zijn nog lang niet klaar met het karwei, dus ze zijn nog nodig. Van onze bolcatalpa (inderdaad) zijn ook nogal wat wortels uitgerukt. Morgen komt een hovenier heeft de baas beloofd, want die heb ik het wel verteld natuurlijk.

      • Ik kan ontzettend boos worden als zoiets gewoon uit desinteresse gebeurt. Een ongeluk, ok, maar hier loopt dus iemand rond die niets op heeft met (de spullen van) andere mensen.

  2. Och, wat jammer!
    Het is vaak erg lastig om met zo’n hoogwerker zonder schade op een kleine ruimte te werken, maar de schilder, die het gedaan heeft ,had het je zeker netjes moeten komen vertellen en de schade moet uiteraard door het bedrijf vergoed worden.
    Daar zijn ze voor verzekerd. Ik zou er – als ik jou was – wel op staan zelf een mooie nieuwe catalpa te gaan uitzoeken. Ga in ieder geval kijken bij een tuincentrum wat zo’n zelfde formaat kost. Dit ivm het feit dat er door het schildersbedrijf wellicht geld aangeboden wordt. Als dat te weinig is, ga je nog het schip in.

    • helemaal met Wieneke eens. Bij ons om de hoek stond voor een buiten gebruik zijn schoolgebouwtje een prachtige breed uitgegroeide Christusdoorn die prachtig bloeide.
      Niet eens door een hoogwerker, maar door grove omgang met hun apparatuur van wegwerkers is de onderste brede tak losgescheurd. Eigenaar is gemeente Eijsden. Ik ga straks eens kijken hoe die boom er nu voorstaat.

  3. je hele front is vernield, een boom is geen boom, maak er werk van en blijf er bovenop zitten, geen uitstel door verzekeringsgemeier, herfst is goed seizoen om boom te planten.

  4. Ik dacht eerst dat de hele boom was afgebroken. Maar nu ik de foto groter aanklik zie ik dat het alleen om kleinere takken lijkt te gaan. Dat valt misschien wel mee. In het najaar snoeien en volgend jaar zie je er niks meer van, DV. Niet boos zijn!

Geef een reactie

