Vooruit dan maar…

blog-002Ik zal braaf doen wat mij gevraagd werd, nog een gewone dag beschrijven. Ik ging NIET naar Artis, dus deze dag zal vast  overeenkomsten vertonen met die van gisteren. Ik stond vandaag wat te laat op, ik dronk koffie en tekende een 10 minuten-tekening.

blog-liesDaarna rommelde ik maar wat, maar wat precies? Ik weet het niet meer. Na de middagboterham maakte ik een portrettekening (naar een foto) van een lieve vriendin.

blog-014Daarna maakte ik een wandeling en fotografeerde wat dingen die op een komende herfst wezen. (zie facebook, als u daaraan doet). Ik deed de afwas en ruimde hier en daar wat op. Maar eigenlijk had ik daar helemaal geen zin in en dan schiet het ook niet op. ’s Avonds aten wij door Hans bereide vissticks, aardappelpuree, erwtjes uit de diepvries en lekkere sla met van alles erin. Ons toetje was Griekse yoghurt met honing. Boeli kreeg een klein eigen bakje maar zonder honing. Morgen wordt waarschijnlijk leuker want dat wordt Artis, als er niets tussenkomt tenminste.

blog-012O ja, ik zag ook een soort Hitlerkat met zo’n raar snorretje. Ik ben zo blij dat Boeli er veel beter uitziet, zo’n stomme snorremans moet ik niet, hoor.

klik op foto’s voor groter.

7 thoughts on “Vooruit dan maar…

  1. Voor personen die niet thuis zijn in het fenomeen katten die op Hitler lijken, google even op het begrip kitler. Mensen hebben overigens groot gelijk dat er niets mis is met katten die op Hitler lijken. Nee, dan katten die lijken op Mark Rutte.

  2. Bertie/Irene/Aron: schrijf ik toch een redelijk gevarieerd verhaal over mijn dag, komt iedereen alleen met commentaar over die Hitlerkat. Jullie hebben wel gelijk en mijn excuses, want die kat kan het het niet helpen, maar ik had een beetje een rothumeur, dat MOET wel eens kunnen.

    Maar MORGEN (vandaag dus) dat was een prachtdag ,maar daar ben ik nu te moe voor.

Geef een reactie

