Goed bezig

Alles gaat goed met het olifantje in Artis. Zij kan al heel veel met haar slurfje, zo iets moet zo’n kleintje allemaal ontdekken maar zij is er snel mee. Morgen mag zij voor het eerst naar buiten om 13.00 uur. Ik ga niet, hoor; het zal er wel zwart van de mensen zien.  Ik houd wel het nieuws van Artis bij natuurlijk. Wist u bijvoorbeeld dat er een jonge mandril is geboren een paar dagen geleden, net vóór het olifantje? Je zult zien dat niemand meer bij het mandrilletje gaat kijken, wat sneu nou! Ik zelf ga natuurlijk wel een kraambezoekje afleggen, als ik in Artis ben. Met mij gaat het ook goed. Tot heden heb ik 2 etsen in een week gemaakt en ook nog wat tekeningen. Binnenkort ga ik schilderen, ik heb er een voorgevoel van. Hè wat lekker als je er opeens weer in zit en het weer boeiend vindt. Ik heb weer wat foto’s gemaakt van de etsen, dan kunt u ze zien. Van de werkwijze heb ik dat nog niet gedaan, helemaal vergeten, maar ik zal het binnenkort wel eens doen.

blog-029blog-025blog-022

11 thoughts on “Goed bezig

  1. Zeker goed bezig! Leuk dat je weer gaat schilderen! En hoe dat gaat met die etsen ben ik ook wel benieuwd naar.

  2. Er stond een foto on een van de kranten, het zag inderdaad zwart van de kijkers bij de olifantenbaby.
    Je bent druk met mooie tekeningen en etsen, moet een verademing zijn die zin weer te hebben. En straks schilderen…..

Geef een reactie

