Eindelijk…

.. weer eens een logje. Ik was gisteren met Kwaster (Hans) gaan wandelen in ons Streekbos. Dat was best een tijdje geleden en het was ook nog prachtig lenteweer, dus dan moet je daar toch wel van profiteren.

Zo is het bos eigenlijk op z’n mooist. Er zijn nog kale bomen maar ook heel pril groene en dat vind ik altijd zo bijzonder. Ze vallen dan bijzonder op, die kleine jonge frisse boompjes.

Het was druk in het bos met ouders en kinderen en ook veel honden. Die kunnen toch genieten, geweldig. Zo, dat was toch weer wat. Ik zal wat foto’s uitzoeken, want in mijn enthousiasme heb ik natuurlijk een heleboel gemaakt, ook met het oog om wat te tekenen, te etsen of te schilderen.

Zo, allemaal de klokken een uur vooruitzetten en  minstens een uur langer slapen. Tenminste dat doe ik waarschijnlijk, hoor. Ze kunnen me wat. Ik wen er langzaam wel aan.

15 thoughts on “Eindelijk…

  1. Het is heerlijk, vandaag weer. Mooie foto,s heb je gemaakt en dat gedoe met die klok hoeft voor mij ook niet.

  2. Het is echt voorjaar. Helemaal op en top. De mooiste tijd van het jaar. (en niet de kerst zoals de commercie ons in december altijd wil laten geloven)
    Ik vind die zwarte vogel daar zo mooi parmantig zitten.

  3. Hey Therese vandaag is de zon weer even een beetje weg. Herken dat frisse groen en dat is inderdaad prachtig. Weet je trouwens dat als je bij mij reageert dat er geen website bij staat? Die moet je nog even toevoegen bij je gravatar account.

Geef een reactie

