Vollemaansfeest    

Een heerlijke avond, waarin alles meezat. De volle maan kwam te voorschijn en blééf schijnen. Er waren een heleboel leuke gasten gekomen, die allemaal wat anders lekkers gemaakt hadden. Gerrit, onze gastheer had voor heerlijke wijn gezorgd.

Er waren een flink  aantal mensen die goed kunnen musiceren en zingen. De temperatuur was ook niet gek hoewel we er een warm vuurtje bij hadden. Sommige mensen zien wij maar eenmaal per jaar (meestal dan) en we zijn dan ook heel blij elkaar weer te zien.

Het is, bedenk ik nu net, al een traditie van 20 jaar, ongeveer dan. We springen dan ook niet meer zo vlot om 12 uur in ons nakie in het water, maar er wordt nog wel gezwommen. En –wat het allerbelangrijkste is- we genieten nog evenveel, zo niet meer. Wederom Gerrit en Maartje ook, hartelijk bedankt.

weblog 020

13 thoughts on “Vollemaansfeest    

  1. Wat geweldig om zo’n feest te organiseren. Het doet zo warm aan. Ik hoop voor jullie dat er nog vele jaren bij mogen komen.

    • Ik had het graag gedaan,Aleida, want het water was helemaal niet koud, maar ik moet eerst aan waterschoentjes zien te komen. Vanwege diabetes moet ik nu extra oppassen met mijn voeten. Maar het was inderdaad weer een geweldige avond.

  2. Ja we worden wat bezadigder en doen niet meer zo gek maar daardoor misschien juist wel leuker en door de jaren heen steeds vertrouwder. Ik herken het wel.

Geef een reactie

