Kerstboom 1

weblog 019….en dit is één. Ziezo, die staat. In de gang. Kunnen alle kunstenaars ervan genieten én de vrijwilligers van ons dorpsblad De Bokaal, die ook hier in de school zitten. Ik wilde in mijn enthousiasme al meteen aan kerstboom 2 beginnen, maar ik ben toch die haakjes kwijt, u weet wel, die handige ijzeren dingetjes. Ik zag ze pas nog in een winkel, maar in welke was dat nu ook weer? Hier krijgt u nog een detail te zien en dan ga ik maar eerst die dingetjes kopen. Hè, wat een pech nou weer!

weblog 017

8 gedachten over “Kerstboom 1

  1. Mooi boompje. Ja, die haakjes, ik ken dat. Was ik blij dat er nog oude haakjes aan de ballen zaten. Voor de zekerheid kocht ik een paar jaar geleden vier doosje tegelijk…. 😉

  2. Het zijn de wel bekende “kerstballenofanderefrutselsmaarpasopdatjenietinjehandenpriktwantzelijkenbotmaaroeioeioeidaarkanjejelelijkinvergissenaanhanghaakjes”. Mam, moet ik me zorgen gaan maken als je al niet meer op zulke alledaagse woorden kan komen.

    • Hahahaha, nee, moet ik mij zorgen om jou maken dat je zulke lange woorden gaat schrijven? Dat je een arme muis uh ik bedoel muisarm gaat krijgen of gaat sttt stotteren??

      • Nee, hier alles ook goed. Ik zie wel dat WordPress niet overweg kan met een dergelijk woord. Mijn reactie konden ze blijkbaar niet in een kadertje pressen.

Plaats een reactie