Uit Boeli’s boekje

005

10 thoughts on “Uit Boeli’s boekje

    • was een merel, maar ik deed het expres, dat je goed kon zien wat een mooie vogel het is (was) Boeli vreet ook bijna al zijn slachtoffers op, zelfs vleermuisjes,

    • ik heb het teruggevonden (had het gelezen). Het stond n.l. bij een plaatje, maar hier issie weer: Whahahaha……… wat een schijnheilig beest is het toch!

      Het zou natuurlijk kunnen dat B. beledigd was, hoewel… nou ja, ik weet het niet. Vanuit zijn gezichtspunt doet hij vreselijk zijn best natuurlijk, hij draagt muizen naar binnen en gaat ze dan vangen onder het motto: geen muis in huis! waarom hij dat doet met vogels, mollen en vleermuizen is mij nog niet duidelijk. groetjes, ook aan Harry en Lola.

    • Ik lees steeds aandachtig Boeli’s tekst, Tagrijn, tenminste wat hij mij dicteert en wij proberen (van 2 kanten) elkaar te begrijpen en ja, dat valt niet mee. Een mens en een kat denken totaal anders, dat blijkt wel.

Geef een reactie

